لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : 56 اسلاید
قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :
بنام خدا
فصل پنجم: نظریه کنش متقابل نمادین
اهداف فصل 5
شناخت ریشه های تاریخی نظریه کنش متقابل
شناخت معروف ترین اندیشمندان و آرای آن ها
پیگیری تحولات معاصر این نظریه
شناخت اصول روش شناسی این مکتب
مقدمه
جرج هربرت مید، چارلز هورتون کولی و دبلیو آی تامس بنیاد اصلی این مکتب را فراهم کردند.
انواع کنش متقابل نمادین :
کنش متقابل نمادین هربرت بلومر
رهیافت علمی مانفورد کان
رهیافت نمایشی اروین گافمن
برخی روش شناسی مردم نگارانه و پدیدار شناسی را نیز در زمره این مکتب قرار می دهند.
ریشه های عمده تاریخی
عملگرایی
رفتارگرایی روانشناختی
گئورگ زیمل
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : 31 اسلاید
قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :
مداخله و مدیریت بحران
مقدمه :
ایران جزء 10 کشور اصلی بلاخیز دنیا است .
160 هزار نفر طی یک قرن از بلایای طبیعی فوت کرده اند .
این رقم بدون محاسبه سوانح و حوادث غیرمترقبه است .
براساس 5 پژوهش موازی در سال 76-77 که از طریق کمیته تخصصی بهداشتی کاهش اثرات بلایای طبیعی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در دو زلزله بیرجند و اردبیل ، مشخص گردید که یک سال پس از زلزله بالغین به 3 برابر و کودکان 2 برابر بیشتراز جمعیت آسیب ندیده از اختلالات روانی رنج می برند .
با توجه به این مسائل به نظر می رسد که نیاز به مداخلات اجتماعی در بلایای طبیعی یک امر ضروری است . تا از طریق آن بتوان به اهداف ذیل دست یافت :
کاهش شیوع و پیشگیری از پیشرفت و تشدید عوارض روانی در حوادث غیرمترقبه
افزایش توان انطباق و آماه سازی بازماندگان
تقویت مهارتهای اجتماعی بازماندگان و کمک به جامعه برای سازماندهی مجدد ، خوادیاری ، بازسازی
مراحل مداخلات روانی اجتماعی :
مرحله اول ( قبل از حادثه ) : تشکیل کمیته های اجرایی در سطح کشور ، آموزش عمومی ، تخصصی با رویکرد tot
مرحله دوم ( بلافاصله بعد از حادثه ) : مداخله در بحران ، بازگویی روانشناختی ، جلسات گروهی با داغ دیدگان
مرحله سوم ( از هفته دوم تا شش ماه بعد ) : تشکیل تیم مداخلات روانی اجتماعی ، غربالگری گروههای آسیب دیده روانی به منظور بازسازی روابط اجتماعی
مرحله چهارم ( از ماه ششم به بعد ) : ادامه برنامه بهداشت روانی ، مددکاری و بیمار یابی
به نظر می رسد بیشتر اقدامات در مرحله دوم و برخی اقدامات مرحله سوم در سطح اقدامات پیشگیرانه ثانویه می باشد که در سازگاری و کنارآمدن افراد آسیب دیده کمک می کند .
ویژگی های روانشناختی افراد آسیب دیده :
علائمی که در پی مواجه با بلایای طبیعی تصادف و آتش سوزی در سه حوزه دیده می شوند :
1- افکار مزاحم
2- اجتناب
3- برانگیختگی
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : 80 اسلاید
قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :
بنام خدا
مباحث پایه ای برق
ورود
خروج:
کلید Esc
با فشار کلید Space و یا
کلیک ماوس برنامه را به پیش ببرید
پس از پایان این بخش قادر خواهید بود:
1 - فرق بین هادی و عایق را توضیح دهید .
2 - قانون اهم را برای محاسبه جریان ، ولتاژ و مقاومت بکار برید .
3 - مدار معادل مقاومتهای سری، موازی ، یا مدارهای ترکیبی را محاسبه کنید.
4- افت ولتاژ دو سر مقاومتها را محاسبه کنید.
5- توان را به صورتهای مختلف محاسبه کنید .
6- ضرایبی را که شدت و پلاریته میدان مغناطیسی سیم پیچ حامل جریان را تعیین می کند را تعریف کنید.
7- مقادیر پیک ، لحظه ای و مؤثر شکل موج سینوسی را تعیین کنید.
8- ضرایبی را که مقاومتهای خازنی و سلفی را در مدارات AC تحت تاثیر قرار می دهند را بیان کنید.
9- امپدانس کلی مدارات AC را محاسبه کنید .
10- تفاوت بین توان حقیقی و ظاهری را در مدار AC توضیح دهید.
اهداف
فهم الکتریسیته با دانستن جزء اصلی ماده یعنی اتم امکان پذیر است. هسته ی اتم از پروتون ونوترون تشکیل شده است.
پروتونها بار مثبت ونوترونها خنثی هستند. الکترونها دور هسته می چرخند و بار منفی دارند.
در شکل زیرفقط الکترونها و پروتونها نشان داده شده اند. (قسمت آبی هسته نشان دهنده ی نوترون است.)
اجزاء اتم
الکترونهائی که از هسته فاصله ی بیشتری دارند با یک نیروی خارجی
مانند میدان مغناطیسی، اصطکاک یا عکس العملهای شیمیائی می توانند از
مدارهای خودشان آزاد شوند. که به این الکترونها ، الکترونهای آزاد می گویند.
حرکت این الکترونهای آزاد، پایه الکتریسیته است.
الکترونهای آزاد
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : 8 اسلاید
قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :
تیپ های شخصیتی مشتریان و رفتار فروشندگان
ضمیر بازار - ضمیر بازار یاب ها - ضمیر مصرف کنندگان
« ضمیر بازار » تازه ترین واژه در حوزه بازاریابی است که در ایران به تازگی مورد توجه
قرار گرفته است .
واژه ای که حاصل مطالعات بین رشته ای در حوزه « بازاریابی » و « روان شناسی » است .
بازاریابی و روان شناسی
بازاریابی با سه کلمه « شناسایی » ، « شناساندن » و « رضایت » قابل تعریف است . برای توفیق
در فرآیند شناساندن ، قدرت ارتباط فروشنده مهم است . ارتباط شایسته و موثر با بهره وری
از روان شناسی ارتباط با مشتریان میسر می شود .
روانشناسی عبارت است از : مطالعه علمی رفتار و فرآیندهای ذهنی .
ضروری است تاکید شود روان شناسی افزون بر مطالعه مشکلاتی نظیر افسردگی ، اضطراب ،
وسواس ، اختلالات خوردن که جنبه های منفی رفتار متمرکز است ، با جنبه های مثبت رفتار
نیز سروکار دارد . جنبشی که امروزه به جنبش روان شناسی مثبت نگر از آن نام می برند .
« بازار » به معنای دقیق کلمه جایی نیست که در آن تعارض رخ دهد بلکه برقراری تعامل میتواند
سازمان را به سمت اهداف بازاریابی سوق دهد.
« بازاریاب » تنها در پناه شناخت تیپ شخصیتی خود و تیپ شخصیتی دیگران است که می تواند
ارتباطی مطلوب با دیگران برقرار سازد . این ارتباط در جهت تعامل بیشتر و تعارض کمتر شکل
خواهد گرفت .
تقسیم بندی تیپ های شخصیتی انسانها :
1- تیپ A و تیپ B (رهبر، مقلد)
2- تیپ برون گرا و تیپ درون گرا
3- تیپ نه گانه ( مدل Anagram )
جنبش روان شناسی مثبت نگر بر سه موضوع کلی تاکید دارد:
(ادامه) بازاریابی و روان شناسی
1- تجاربی که مردم برای آنها ارزش قائل هستند مثل امید ، خوش بینی ، شادی
2- صفات فردی مثبت مثل ظرفیت عشق ، کار ، فعالیت ، قریحه و مهارتهای میان فردی .
3- ارزشهای مثبت گروهی و شهروندی مثل مسئولیت پذیری ، دلگرمی دادن و شکیبایی .
تیپ های نه گانه را می توان به سه تیپ « حرکتی » ، « احساسی » و « ذهنی » تقسیم بندی کرد .
تیپ های حرکتی:
1- انسانهای عالی طلب و جدی هستند .
2- دوست دارند تمام کارها به نحو احسن انجام شود .
3- مسئولیت پذیر هستند .
4- سخت گیر هستند .
5- جدی در مدیریت و بدون تعارف .
6- کار برای آنها در درجه نخست قرار دارد .
7- صفت مشخصه آنها خشم است .
8- مناسب شغلهای پرچالش هستند .
9- تمایل به کسب و کارهای مستقل دارند .
رفتار بازاریاب در مقابل مشتریان « حرکتی » :
در مقابل تیپ های حرکتی ، بازاریاب باید همه چیز را آماده کند ، با چیرگی صحبت کند ،
از افراد یا مشتری اش انتقاد نکند . این نوع افراد تعریف مثبت و به جا را بسیار دوست دارند . این افراد چون جدی هستند در کنار آنها نباید از غم و اندوه حرف بزنند .
تیپ های احساسی:
1- امداد رسان و کمک کننده هستند .
2- مهرطلب و نوازش خواه هستند .
3- دوست دارند دیده شوند ، از آنان سخن نیک گفته شود و به گوش آنان برسد .
4- اهل ارتباط و دوستی و دارای روایط عمومی بالا هستند .
5- قدردانی کلامی آنان را به وجد می آورد .
6- صفت مشخصه آنها غم است .
رفتار بازاریاب در مقابل مشتریان « احساسی » :
بر عکس تیپ های حرکتی ، بازاریاب باید جنبه های انسانی موضوع را برای آنها تشریح کند . باید با آنها دوست شوید و از اعتمادشان سوء استفاده نکنید . به جنبه های ظاهری کار اشاره کنید .
موضوعات احساسی و حتی موارد غم انگیز، آنان را به گفتگوهای کلامی برمی انگیزد.
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..pptx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : 36 اسلاید
قسمتی از متن powerpoint (..pptx) :
بنام خدا
ساختار هسته اتم
1) پروتون بار مثبت و هم اندازه با بار الکترون
2) نوترون خنثی
اجزای هسته ی اتم (نوکلئون ها)
تقریبا تمام جرم اتم در هسته ی آن قرار دارد ولی ابعاد هسته در برابر ابعاد کل اتم بسیار کوچک است.
ابعاد هسته در حدود فمتومتر است.
ابعاد اتم در حدود آنگستروم است.
تعداد پروتون های موجود در هسته ی اتم است.
پس بار هسته ی اتم برابر با است.
عدد اتمی ( Z )